Frequently asked Questions

I purchased a course, but did not receive access data to my account

При покупке курсов без предварительной регистрации высылается e-mail с данными для входа на портал TopClass на указанную в заказе почту. Если письмо с темой “Ваша учётная запись на портале TopClass создана!” отсутствует, проверьте папку “спам”.

The password that I want to set on the site is not accepted by the system

To ensure the security of our customers, we have established following password requirements:

  • min 8 chars
  • min one upper case char
  • min one lower case char
  • min one digit

I do not have an account in russian rubles, how can I make a payment?

Make payment through Tinkoff Bank, even if you have a card of another bank or even another country. 

Payment from cards of foreign banks goes to Tinkoff Bank in Russian rubles. The bank that issued the card converts the payment currency into rubles at the rate of the Central Bank of Russia on the date of payment.

If you have any difficulties, please send an email to support@topclass.moscow, we are always glad to help!

I purchased a course, where can I start it?

После успешной оплаты курса Вы сможете найти курс в личном кабинете в разделе “Мои курсы”. Также Вы можете перейти на страницу “Курсы” через верхнее меню и выбрать желаемый курс. Вам будет доступна функция “начать” или “продолжить” курс, в зависимости от того, отмечали ли Вы пройденные уроки завершёнными или нет.